English

رئیس کل دادگستری مازندران:

حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس در کلارآباد اجرا شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیرمجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد ساخته شده بود آغاز شد.

حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس در کلارآباد اجرا شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام محمد صادق اکبری اظهار داشت: به موجب احکام قطعی صادره امروز یکشنبه اول بهمن ماه، عملیات اجرای حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس که به صورت غیرمجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد ساخته شده بود آغاز شد و تا اجرای کامل حکم در روزهای آینده این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: افرادی که این زمین ۹ هکتاری را مورد استفاده قرار دادند مجاز به احداث بنا در ۲۰ درصد آن بودند اما از آن میزان تجاوز کرده و ساخت و ساز غیرمجاز انجام دادند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با شکایات و طرح دعاوی و طرح موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، بسیاری از این پرونده ها در نهایت به نتیجه رسید.

وی افزود: با حکم دیوان عدالت اداری مقرر شد که آن بناهایی که خارج از ۲۰ درصد به صورت غیرمجاز ساخته شدند قلع و قمع شوند که امروز این حکم به مرحله اجرا درآمد.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: دستگاه قضا با کسانی که به صورت غیر مجاز و غیرقانونی در این اراضی اقدام به ساخت و ساز نمایند و دستگاه هایی که بدون رعایت مقررات با سو استفاده از موقعیت شغلی و روابط ناسالم اداری غفلت کرده کنند با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه