English

دبیر جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران:

گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی معرفی شدند

دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه‌یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سیدرضا عمرانی‌نسب، مهیار هزارجریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

براساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی «دختر بوته گوجه‌فرنگی» به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش «من دیگه خوابم نمیاد» به کارگردانی محسن عظیمی‌پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش «چه حکمتی است در این مردن» به کارگردانی محمدجواد ملک‌محمودی از گلوگاه،  نمایش «جادوی سیاه» به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش «آبگیری برای زندگی» به کارگردانی رضا اسماعیل‌زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه