English

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس خبر داد؛

تصویب بودجه ۱۰۵۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب بودجه 1050 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری چالوس خبر داد و گفت: از این مقدار 280 میلیارد تومان جاری و مابقی عمرانی است.

تصویب بودجه 1050 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

،  آرش رضوی در نشست خبری با خبرنگاران انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب مازندران با تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شورا، اظهار داشت: ما در مدیریت شهری به توسعه شهری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توجه ویژه ای داریم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید کارهای زیرساختی انجام دهد، ادامه داد: کارهای روتین مانند رنگ آمیزی، زیباسازی و جمع آوری پسماند همواره جزو وظایف ذاتی شهرداری ها است اما ایجاد و توسغه زبرساختها برای یک شهر مهمترین اقدام مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در بحث گره گشایی معضل دیرینه ترافیک در چالوس باتوجه به خطی بودن شهر چالوس بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از 170 هزار پلاک خودرو در شهر چالوس تردد می کنند، گفت: برای حل معضل ترافیکی چالوس، رینگ های 2 شهری را احداث کردیم.

رضوی عنوان داشت: شهر چالوس و نور تنها شهرهایی هستند که تمامی فضای ساحل آن باز است و در آینده مسیرهای اختصاصی پیاده روی و دوچرخه سواری در طول ساحل چالوس احداث می شود.

وی تصریح کرد: از پل آب نما به فرج آباد بلوار رادیو دریا به سمت فرج آباد تا پایان سال بازگشایی می شود و شهروندان ظرف پنج دقیقه به نقطه دور دست چالوس بروند و همچنین بلوار امام رضا به گلسرخی وصل شود و ایجاد میدانی در رادیو دریا این مسیر نیز به رادیودریا تا پل آب نما وصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس افزود: پیاده روسازی و کانال کشی ضلع شرقی رادیو دریا تا سه ماه آینده به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه حجم آسفالت چشمگیری در سطح چالوس انجام شد، گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار با نگاه عدالت محوری برای تمامی محلات چالوس هزینه شده است و امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت.

رضوی از دیواره سازی رودخانه چالوس در ضلع شرقی آن خبر داد و اظهار داشت: حیاط فضای ساحتمان جدیدی شهرداری چالوس باید از دیوار به دیدار تبدیل شود و با ایحاد بوستان فضای سبز، همه شهروندان به کنار رودخانه چالوس دسترسی پیدا کنند.

وی درباره آخرین وضعیت احداث کشتارگاه دام در چالوس گفت: به زودی عملیات احداث کشتارگاه در مرزن آباد به پایان می رسد و کشتارگاه فعلی از محله عسلسر چالوس به آن شهرک صنعتی مرزن آباد منتقل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب  بودجه 1050 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری چالوس خبر داد و افزود: از این مقدار 280 میلیارد تومان جاری و مابقی عمرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه