English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چالوس:

دانشگاه آزاد اسلامی چالوس قطب گردشگری دانشگاه های کشور می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چالوس گفت: تمام سعی خودم و همکارانم بر این است تا اینجا را به قطب گردشگری دانشگاه های کشور تبدیل کنیم.

دانشگاه آزاد اسلامی چالوس قطب گردشگری دانشگاه های کشور می شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی چیتگر در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس از قدیمی ترین واحدهای دانشگاهی کشور است، اظهار داشت: واحد چالوس به دلیل موقعیت جغرافیایی به عنوان مکان نخبه گردشگری محسوب می شود و همه سعی خودم و همکارانم بر این است تا اینجا را به قطب گردشگری دانشگاه های کشور تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به دلیل آن که عیالوارترین دانشگاه غرب مازندران است از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است، ادامه داد: به همین علت بسیاری از واحدها و نهادها خواهان برگزاری همایش ها و گردهمایی های کشوری در این واحد دانشگاهی هستند که کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با این درخواست با کمال میل استقبال می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس تصریح کرد: در حال حاضر نیز اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت 1403 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد و اختتامیه آن با سخنرانی دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور و معاونین و مشاورین و هیأت همراه ایشان انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله تصمیماتی گرفته شود که در اینده برای گروه علوم اجتماعی مثمرثمر باشد و از مشکلاتی که جوامع غربی برای ما متصور شدند، خارج شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه