English

رئیس دانشگاه مازندران:

صدور مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران گفت: مجوز راه اندازی این دانشکده برای دانشگاه مازندران کسب شده و مقدمات راه اندازی آن در حال انجام است.

صدور مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حشمت الله علی نژاد با بیان اینکه ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در راستای نقش آفرینی دانشگاه‌ها در تمدن نوین اسلامی است اظهار داشت: مجوز راه اندازی این دانشکده برای دانشگاه مازندران کسب شده و مقدمات راه اندازی آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: رویکرد دانشکده فناوری‌های راهبردی، بین رشته‌ای و فرا دانشکده‌ای است و نیازی به فضای زیرساختی و اعضای جدید هیأت علمی ندارد.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه چهار گروه ابزار‌های هوشمند، فناوری کوآنتوم، علوم شناختی و پدافند غیرعامل برای این دانشکده تدوین شده است افزود: تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه‌های مختلف و راهبردی کشور، تحقیق و پژوهش در حوزه‌های میان رشته‌ای با توجه به پیشرفت‌های نوین علمی دنیا و رفع نیاز‌های داخلی در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این دانشکده نوین است.

وی تأکید کرد: پذیرش دانشجو برای این دانشکده از طریق ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور و به دو روش کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای پیوسته انجام می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان نیز از دیگر امتیازاتی است که دانشجویان دانشکده فناوری‌های راهبردی از آن برخوردار می‌شوند.

گفتنی است؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا کنون مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی را برای بیست دانشگاه کشور صادر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه