English

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر:

قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر از کشف ۸۹ اصله تخته الوار توسکا جنگلی توسط منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و گروه ضربت منابع طبیعی استان خبر داد.

قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مهرداد خزایی پول اظهار داشت: طی عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت شبانه روزی و میدانی رئیس اداره منابع طبیعی و بخیزداری شهرستان عباس آباد و مأموران منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و گروه ضربت منابع طبیعی و نیروی انتظامی ، ۸۹ اصله تخته الوار توسکا جنگلی در منطقه کاظم کلا که در داخل گلخانه مخفی شده بود، شناسایی و محموله قاچاق به نفع دولت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این عملیات در ادامه کشف و ضبط چوب آلات قاچاق در شهرستان عباس آباد و پیرو بازدید مشترکی که با حضور اینجانب و ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان به اتفاق ریاست دادگستری و دادستان شهرستان عباس آباد از مناطق بحرانی صورت گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت: با توجه به تشکیل جلسات شورای تأمین در شهرستان عباس آباد و پیگیری های شورای تأمین استان برخورد با اخلالگران امنیت زیستی کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از رئیس کل دادگستری و دادستان مازندران در همراهی و دستورات قاطع قضایی در خصوص اجرای احکام قضایی و برخورد با قاچاقچیان چوب تصریح کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی وظیفه شرعی و قانونی تمامی مردم است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و تمامی مردم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی باید کوشا باشند.

خزایی پول، از رؤسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها خواست: با کسانی که می‌خواهند به هر نحو به منابع طبیعی و اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت جدی و ویژه برخورد، نمایند از تمام مردم تقاضا دارم که موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه