English

پس از سه روز رقابت

مازندران قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری خزر شد

تیم مازندران در تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به مقام قهرمانی دست یافت.

مازندران قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری خزر شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بیست و یکمین دوره دوچرخه سواری تور بین المللی خزر گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران که پس از ۱۰ سال وقفه، از روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت آغاز شده بود امروز پس از سه روز رقابت دوچرخه سواران به پایان رسید.

مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت، در مسیر سرخرود به نور و بالعکس به مسافت ۹۰ کیلومتر برگزار شد که در این مرحله هم دوچرخه سوار عراقی به مقام نخست دست یافت.

در این مرحله حسین ایهاب الخدر از عراق با زمان ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، آرتین صدیقی از مازندران دوم شد و بنیامین حقیقی از فولاد مبارکه سپاهان به مقام سوم رسید.

در پایان بیست و یکمین دوره دوچرخه سواری تور بین المللی خزر که با حضور ۴۹ ورزشکار و ۹ تیم خارجی و داخلی برگزار شد تیم مازندران به مقام نخست رسید و تیم‌های عراق و فولاد مبارکه سپاهان دوم و سوم شدند.

مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مسیر سرخرود به گلشهر و مرحله دوم این تور از بوستان لاله فریدونکنار تا کمربندی این شهر برگزار شد. در این دو مرحله هم دوچرخه سواران عراقی با مربی ایرانی مقام نخست را از آن خود کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه