English

برگزاری جلسه رفع موانع صدور پروانه بهداشتی برای واحد های متقاضی پروانه آبزی پروری استان مرکزی

جلسه رفع موانع صدور پروانه بهداشتی واحد های آبزی پروری استان مرکزی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری جلسه رفع موانع صدور پروانه بهداشتی برای واحد های متقاضی پروانه آبزی پروری استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، این جلسه با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی، معاون فنی و صدور پروانه های نظام دامپزشکی کشور، رئیس نظام دامپزشکی استان مرکزی، معاون دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران، مدیر شیلات استان مرکزی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی ماهیان سردآبی کشور و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر فتاحی مدیرکل، ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین جلسه به تشریح وضعیت واحد های آبزی پرور و  پتانسیلها و ظرفیت تولید آبزیان در استان مرکزی اشاره کرد.

در ادامه دکتر فتاحی در خصوص مشکلات و محدودیت های واحد های پرورش آبزیان در استان اشاره کرد و افزود: لازم است واحد ها و ادارات مربوطه برای رفع مشکلات آبزی پروران، ارتقای سطح کیفی و بهداشتی و فعال کردن واحد های راکد استان همکاری های لازم  را داشته باشند تا با توجه به شعار سال در خصوص مهار تورم و رشد تولید شاهد افزایش تولید آبزیان و صادرات آن از استان باشیم.

در ادامه مسئولین و کارشناسان حاضر در جلسه با توجه به آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان دامپزشکی کشور و با اتفاق نظر در خصوص تسهیل در صدور پروانه بهداشتی برای واحد ها به بررسی دلایل عدم صدور پروانه بهداشتی برای واحدهای  آبزی پرور استان پرداختند.

در پایان با توجه به شفاف سازی و رفع ابهامات دستورالعمل هایی که منجر به توقف صدور پروانه برخی متقاضیان گردیده بود مقرر شد در جلسه ای متشکل از کارشناسان اداره کل و نظام دامپزشکی استان نسبت به پیگیری صدور پروانه بهداشتی واحد های آبزی پرور استان که لیست آنها در جلسه مذکور مطرح گردیده بود اقدام لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه