English

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی برگزار شد

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار مرکزی، مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از مدیران کل استان، در شهرستان آشتیان برگزار شد.

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در این نشست دستگاه‌های مختلف گزارش‌‌هایی در رابطه با وضعیت مدیریت سیلاب، پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور به ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و همچنین وضعیت راه‌ها و نقاط حادثه ‌خیز ارائه دادند و همچنین نیازها، نقاط قوت و ضعف استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این نشست با بیان اینکه خوشبختانه استان مرکزی با درایت استاندار و همراهی مجموعه مدیریت بحران به ویژه در حوزه آمادگی و مقابله جزو استان‌های پیشرو است، گفت: استان مرکزی نه تنها توان و آمادگی مقابله با بحران‌ها را دارد بلکه در بسیاری از نقاطی که نیاز به کمک داریم از توان این استان استفاده می‌کنیم.

مخلص‌الائمه استاندار مرکزی استان مرکزی در این نشست گفت: استان مرکزی در سیل مردادماه سال گذشته جزو ۲۶ استانی بود که آسیب دید اما به همت همه‌ی دستگاه ها و با محوریت مدیریت بحران استان در حوزه بازسازی مناطق سیل‌زده رتبه اول را در کشور احراز کردیم و در دهه فجر سال گذشته اولین واحدها در روستای آهنگران تحویل و مابقی نیز بلافاصله تکمیل شد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی هم در این نشست به عملکرد دامپزشکی استان در سال های اخیربه منظور مهار بیماری آنفلانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و اقدامات و تعاملات انجام گرفته در خصوص کنترل این بیماری را بی سابقه خواند.

دکتر فتاحی همچنین به نقش بی بدیل دامپزشکی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: دامپزشکی استان هم همانند سایر دستگاه های اجرایی در مواقع بحرانی از جمله وقوق سیل و شیوع بیماری های دام و طیور نقش آفرینی موثری را از خود نشان داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه