English

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با رییس کل دادگستری استان

در دیداری صمیمی مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی با حجت ‌الاسلام و المسلمین جزایی رییس کل دادگستری استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با رییس کل دادگستری استان

، فتاحی در این دیدار، به اهمیت جایگاه دامپزشکی در پیشگیری از بروز بیماریهای دامی و حفظ و حراست از جمعیت دامی کشور پرداخت و افزود: حرفه دامپزشکی جزو مشاغل سخت و زیان آور می باشد، بطوری که اکثر افراد شاغل در این حرفه در طول مدت خدمت خود هر کدام به نوعی درگیر آسیب های فیزیکی یا بیماریهای مشترک بین انسان و دام شده اند و دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماریها قرار دارد.

وی به نقش ویژه دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و قابل انتقال بین انسان و دام اشاره کرد و خواستار افزایش تعامل در راستای پیشبرد اهداف دامپزشکی و تحقق شعار سال جاری شد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی همچنین به آخرین وضعیت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور و استان اشاره کرد و ضمن اشاره به اقدامات این اداره کل در خصوص مهار این بیماری در استان مرکزی، به بیان توانمندی های دامپزشکی استان مرکزی در خصوص تشخیص به موقع و سرکوب این بیماری پرداخت.

حجت ‌الاسلام و المسلمین جزایی هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و پرسنل دامپزشکی استان در کنترل و مهار بیماری های دامی، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با این اداره کل اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه