English

امام جمعه خمین:

۲۲ بهمن دستاورد مهمی است که باید با جان از آن نگهداری کنیم

خطیب جمعه خمین گفت: ۴۴ سال انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌هااز آرمانهای خود کوتاه نیامده است.

۲۲ بهمن دستاورد مهمی است که باید با جان از آن نگهداری کنیم
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین ، افزود: پدیده انقلاب اسلامی بسته جامعی است که با ایمان به خدا، باور توحید، معاد و اصول و فروع دین شکل گرفت و اگر به درستی این بسته معرفتی و عملی سامان بگیرد و برای تحقق آرمانهای انقلاب تلاش شود به سعادت واقعی می رسیم.

امام جمعه خمین با اشاره به تقدیر امام خمینی(ره) در وصیتنامه خود از ملت ایران ، ادامه داد: امام راحل شناخت دقیق و عمیقی از ایمان و شجاعت مردم ایران داشت و قدرت نهفته ملت را می دیدند و توانایی استخراج این قدرت را داشتند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در روز ۲۲ بهمن خواست الهی نمایان است و ۴۴ سال انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌هااز آرمانهای خود کوتاه نیامده و این مهم وظیفه همه ما را در مقابل این انقلاب سنگین می کند.

خطیب جمعه خمین تاکید کرد: ۲۲ بهمن دستاورد مهمی است که باید با جان از آن نگهداری کنیم و با حضور در صحنه انتخابات یاری خود از دین خدا را بار دیگر ثابت کنیم.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری درباره غزه بیان کرد: در این دوره و پیچ مهم تاریخی مصیبت غزه مصیبت بشریت است و غزه نشان می دهد نظم حاکم بر جهان ناقص است چراکه عده ای از حقوق اولیه خود محروم هستند.

وی توضیح داد: رژیم صهیونیستی و استکبار که در مرحله نظامی نتوانستند به اهداف خود برسند وارد مرحله امنیتی و ترور شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه