English

جانمایی ۱۵ نقطه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی در اراک

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: ۱۵ نقطه تبلیغاتی برای تبلیغات پوستری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهر جانمایی شد.

جانمایی ۱۵ نقطه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمود افتخاری‌فرد روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: تدابیر لازم برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهر اراک اندیشیده شده و امید است نامزدها تبلیغات خود را بر اساس قانون انجام دهند و از نصب اقلام تبلیغی بر مبلمان شهری از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، جداول، دیوارها، تابلوها و سطل‌های زباله خودداری کنند.

وی بیان کرد: نصب اقلام تبلیغاتی بر مبلمان شهری تخلف است و این مهم در چندین ماده قانونی انتخابات تاکید شده است.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک ادامه داد: شهرداری این شهر دارای پنج منطقه است و نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در هر منطقه شهرداری اراک یک ستاد بانوان و یک ستاد عمومی به اضافه یک ستاد مرکزی داشته باشند که در مجموع برای هر نامزد امکان دایر کردن ۱۱ ستاد وجود دارد.

افتخاری‌فرد عنوان کرد: بنرهای بزرگ نامزدهای انتخاباتی تنها باید مقابل ستادها نصب شود و نصب آنها در مناطق شهری ممنوع است.

وی گفت: هنوز دستورالعملی از سوی استانداری مرکزی در خصوص واگذاری یا عدم واگذاری امکانات دولتی به صورت یکسان برای کاندیداها اعلام نشده و به محض اعلام، از طریق پیامک به تمام نامزدهای انتخاباتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک افزود: حدود ۵۰ نفر در شهر اراک بر روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نظارت دارند و ۲۰ نفر نیز به عنوان نیروی اصلی مسئولیت پاکسازی اقلام تبلیغاتی در محیط‌های ممنوع شده را برعهده دارند.

افتخاری‌فرد اظهار کرد: در صورت مشاهده نصب تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در مکان‌های ممنوعه، ابتدا تذکرات شفاهی ارایه و در صورت بی‌توجهی، تخلفات مستندسازی و با حضور ماموران انتظامی، نماینده دادستان و نماینده فرماندار پاکسازی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه