English

افزایش پرواز های فرودگاه شهدای اراک در مسیر عسلویه

محمدطاهری مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز از فرودگاه اراک به مقصد عسلویه خبر داد و بیان کرد: پرواز مسیر عسلویه - اراک - عسلویه از تاریخ یکم اردیبهشت در فرودگاه اراک با شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

افزایش پرواز های فرودگاه شهدای اراک در مسیر عسلویه
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمدطاهری با اشاره به اینکه پرواز مسیر عسلویه توسط شرکت هواپیمایی آساجت در روزهای یکشنبه هر هفته و بصورت برنامه ای در حال انجام است، گفت: پرواز مسیر عسلویه همواره مورد توجه بخش صنعت استان است و متقاضیان قابل توجهی دارد، در سالهای قبل نیز توسط برخی شرکتهای هواپیمایی بدلیل محدودیتهای عملیاتی این شرکت ها، تنها با یک پرواز در فرودگاه اراک انجام می‌گرفت و از این پس شرکت هواپیمایی پارس ایر اقدام به برقراری پرواز در این مسیر نموده است که از امروز بصورت برنامه ای در آمار پروازهای هفتگی این فرودگاه قرار می گیرد.

مدیر فرودگاه اراک افزود: ان شاءالله با پیگیری های به عمل آمده پرواز در این مسیر با توجه به استقبال و درخواست های مردمی افزایش خواهد داشت. 

در ادامه مدیر فرودگاه ضمن اعلام در دستور کار قرارداشتن افزایش پروازهای مستقیم از فرودگاه شهدای اراک اعلام نمودند، در مسیرهای دیگر پروازی با توجه به ظرفیت های موجود و درخواست های مکرر همشهریان پیگیر برقراری پرواز برای همشهریان گرامی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه