English

مدیران و مسئولان نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران و مسئولان نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند و اخلاق‌مداری و تعهدمداری این افراد بسیار مهم و وظیفه‌ای خطیر است.

مدیران و مسئولان نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی، افزود: مدیران و مسئولان نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند و اخلاق‌مداری و تعهدمداری این افراد بسیار مهم و وظیفه‌ای خطیر است.

وی عنوان کرد: اخلاق‌مداری و صداقت مواردی است که در قرآن کریم به آن اشاره و تاکید شده است و این خصلت‌های اخلاقی در سختی‌ها نمایان می‌شود، خودسازی باید به نحوی باشد که در بروز سختی‌ها نیز این خصوصیت‌های اخلاقی پابرجا بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی اقشاری هستند که در تقوا، شب زنده داری، ایثار و فداکاری باید از همه افراد جلوتر باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اهمیت شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل خاطرنشان کرد: تمام نقاط ضعف دشمن، محل قرار گیری موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها باید شناسایی و نیروی مسلح باید نسبت به این موارد اشراف کامل داشته باشد و در این صورت می‌توان دشمن را غافلگیر و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی محافظت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه در گام دوم انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.

وی تاکید کرد: فداکاری نیروهای مسلح و تلاش این افراد برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور بسیار ارزشمند است و همواره ثابت کرده‌اند که مسیر را به درستی طی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیاز است دولت به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی و حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه