English

ارسال ۸۶ اثر به دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی محلات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: ۸۶ اثر از استان‌های تهران، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، همدان و مرکزی به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی این شهرستان ارسال شد.

 ارسال ۸۶ اثر به دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی محلات
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حمید صادقی روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: پس از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، ۱۴ گروه را شامل ۱۰ اثر (بدون اولویت) برای بخش مسابقه ، ۲ اثر بخش ویژه، یک اثر بخش مهمان و یک اثر بخش جنبی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در بخش مسابقه «امروز درختی خواهم شد» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از اصفهان، «پیوند کوالانسی» نوشته مصطفی جعفری‌خوزانی و به کارگردانی ابراهیم حاجی‌حیدری از اصفهان، «غولک‌های نازنین» به نویسندگی و کارگردانی موسی هدایتی از کردستان، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «دژم» به نویسندگی و کارگردانی عسل میرزایی از محلات، «به خاطر چند قطره آب» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی از تفرش، «لابستر» به نویسندگی و کارگردانی شایان سلطانی از اراک، «ماریتا» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از تهران، «آقای خاص» نوشته حمیدرضا ارجمندی و کارگردانی حسنا قبادی از تهران و «ساعت دودی» نوشته آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی از همدان انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات اظهار کرد: همچنین آثار «قالی» به نویسندگی محمد جعفری لفوت و کارگردانی امیر امینی از تهران و «مادر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از لرستان در بخش ویژه حضور دارند.

صادقی گفت: نمایش « عجیب و غریب» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا سلیمانی از کردستان نیز مهمان دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات است.

وی « باشد وقتی دیگر » به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی حسین فیروزی از شهرستان محلات را اثر راه یافته به بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی محلات اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه