English

احسان کامرانی عنوان کرد؛

مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دریامحور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مأموریت این دانشگاه را دریامحور ارزیابی کرد و ادامه داد: مأموریت مهم در دانشگاه در کنار سایر فعالیت‌های دانشگاهی به سرانجام رساندن این مأموریت مهم است.

مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دریامحور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای بهبود و افزایش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در جلسه‌ای با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به امضا رسید.

احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز گفت: این استان دارای قابلیت‌های بزرگی در صنعت نفت و گاز، تجارت، فولاد، آلومینیوم و دریاست که باید با پایش درست در این مسیر حرکت پیوسته و شایسته‌ای داشته باشیم.

وی مأموریت این دانشگاه را دریامحور ارزیابی کرد و ادامه داد: مأموریت مهم در دانشگاه در کنار سایر فعالیت‌های دانشگاهی به سرانجام رساندن این مأموریت مهم است که باید تلاش خود را در این زمینه چند برابر کنیم.

وی حرکت امروز دانشگاه را بر محور کارآفرینی دانست و بیان کرد: برای رسیدن به قافله علم و دانش و قرارگرفتن در کنار دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم لازمهٔ فعالیت در این محور بوده و باید کارآفرین با استفاده از علم و پژوهش به دنبال فروش محصولات دانش‌بنیان و تولید سرمایه و اشتغال‌زایی و کارآفرینی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ایجاد شورونشاط علمی، تعامل و همفکری، حرکت پیوسته و منسجم را برای رسیدن به اهداف مهم را از وظایف مسئولان امر خواند و تأکید کرد: باید با نشست‌ها، تشریک‌مساعی و همدلی و همراهی موتور محرکه علمی و کارآفرینی را شتاب بخشیم تا بتوانیم همگام با دانشگاه‌های کارآفرین محور حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه