English

اسما کریمی عنوان کرد؛

تقویت کارآفرینی هدف نهایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان گفت: با هدف آشنایی عموم مردم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ارائه آموزش‌های مهارتی جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی، نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر از 24 تا 26 آذرماه برگزار می‌شود.

تقویت کارآفرینی هدف نهایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسما کریمی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان متولی آموزش‌های مهارتی در کشور، رویداد ترویج مهارت‌های ارزان با تأکید بر مشاغل کم‌هزینه در سطح کشور را به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه آشنایی مردم با مهارت‌های شغلی را بیشتر خواهد کرد و آن‌ها را به سمت مهارت‌آموزی سوق می‌دهد و افراد با کمترین هزینه، در زمان کوتاه می‌توانند علاوه بر اشتغال خود زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم کنند.

وی گفت: این نمایشگاه در تاریخ 24 تا 26 آذرماه از ساعت 8 الی 18 برگزار می‌شود و 25 تا 30 غرفه به‌صورت حضوری و مابقی غرفه‌ها به‌صورت مجازی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان ضمن دعوت از همه مدیران استانی، امام‌جمعه بندرعباس، فرماندهان نیروهای مسلح و آحاد مردم استان جهت بازدید از این نمایشگاه، گفت: با حضور مردم و مسئولان شاهد تقویت روحیه نخبگان مهارتی برای راه‌اندازی کسب‌وکار و کارآفرینی خواهیم بود.

وی افزود: برای تکمیل زنجیره شغلی از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و حتی اصناف دعوت شده تا هماهنگی بیشتری برای ایجاد اشتغال بعد از مهارت‌آموزی داشته باشند.

کریمی در پایان اذعان داشت: یکی از زمینه‌ها و عوامل مهم در ایجاد اشتغال داشتن مهارت است چراکه افراد دارای مهارت بیشتر به سمت اشتغال پایدار حرکت می‌کنند و به‌طور متوسط در جریان برگزاری این نمایشگاه، حدود 50 تا 60 شغل در غرفه‌ها معرفی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه