English

آبرسانی به قشم مهمترین اولویت دولت در این شهرستان است

استاندار هرمزگان گفت: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

آبرسانی به قشم مهمترین اولویت دولت در این شهرستان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در خصوص افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شریف شهرستان قشم بودیم و پروژه‌های خوبی که در همین دولت شروع شده بود را افتتاح کردیم و بخشی نیز امروز کلنگ زنی شد.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله ما در جزیره قشم بحث آبرسانی است بر همین مبنا هم بیشترین سرمایه گذاری در این حوزه است و با راه‌اندازی باسعیدو بخش مهمی از آب تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: بخشی از مشکل در حوزه تامین و تولید آب و بخشی در خصوص شبکه انتقال، مخزن و زیرساخت‌های لازم است که برای این موارد هم گام‌هایی برداشته شده و امیدواریم در ماه‌ آینده بخشی از فشار کم آبی غرب جزیره قشم کاهش یابد.

وی با اشاره به کلنگ زنی یک پروژه آبرسانی در قشم تصریح کرد: مجموعا پروژه‌های آبی قشم 400 میلیارد تومان اعتبار دارند که یا به بهره برداری رسیدند و یا کلنگ زنی شدند.

دوستی در ادامه ابراز داشت: امروز چند پروژه شهری از جمله پارک ساحلی و سایت ورزشی فرهنگی افتتاح شد همچنین امروز رادیو قشم که می‌تواند پایه مهمی برای جذب سرمایه گذاری و معرفی ظرفیت‌های این جزیره باشد آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به افتتاح محور گیاهدان به رمکان گفت: در حوزه اسکله هم امروز اصلاحات اسکله رمچاه انجام شد و در فازهای بعدی هم به دنبال لایروبی اسکله برای پهلوگیری شناورهای بزرگتر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه