English

«زنانی که با گرگها دویده‌اند» مجوز اکران گرفت

کارگردان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» در بیان علت تاخیر چند ساله نمایش این فیلم گفت: یک سری سوء تفاهم‌ها باعث به تاخیر افتادن اکران عمومی این فیلم شده بود که پس از ۶ سال برطرف شد.

«زنانی که با گرگها دویده‌اند» مجوز اکران گرفت
به گزارش خبرگزاری موج

، فیلم "زنانی که با گرگها دویده‌اند" به کارگردانی امیراطهر سهیلی از هنرمندان مشهدی است که نمایش عمومی آن در بخش سینمای هنر و تجربه از ۲۶ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سینماهای کشور آغاز شده است. افتتاحیه این فیلم در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور عوامل سازنده آن برگزار شد.

امیراطهر سهیلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم سینمایی "زنانی که با گرگها دویده‌اند" در سال ۱۳۹۷ ساخته شد اما متاسفانه ۶ سال توقیف بود و به دلیل برخی سوءتفاهم‌ها نتوانست پروانه نمایش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد.

وی اظهار کرد: اما در این مدت اتفاقات خوبی برای فیلم "زنانی که با گرگها دویده‌اند" افتاد به نحوی که اکران و موفقیتهای بین‌المللی متعددی نیز بدست آورد.

این هنرمند مشهدی ادامه داد: اکنون بعد از چند سال و رفع همه سوء تفاهم‌ها، این فیلم توانست پروانه نمایش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند و نمایش خود را در بخش سینمای تجربه از هفته گذشته آغاز کند.

سهیلی گفت: هم اینک بلیت فیلم "زنانی که با گرگها دویده‌اند" در سینما تیکت برای پردیس سینمایی اطلس در مشهد و برخی سینماهای دیگر در کشور در حال فروش است.

به گزارش ایرنا، در خلاصه داستان این فیلم که تنها بازیگر چهره آن "لعیا زنگنه" است، آمده: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، "زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند" آغاز می‌گردد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه