English

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۱۵ فروردین)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۱۵ فروردین)

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز ( دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

در دیدار‌های بامداد امروز، دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم دنور با درخشش نیکولا یوکیچ موفق شد لیکرز را با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۱۸ شکست دهد و چهل و هفتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. ناگتس با پیروزی در این دیدار با ۴۷ پیروزی و ۳۲ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس غرب جایگاه خود را تثبیت کرد. لیکرز هم در این دیدار چهل و هفتمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۱ پیروزی و ۴۷ شکست در رده یازدهم باقی ماند. این تیم در مرحله پلی آف حضور نخواهد داشت.

در این دیدار نیکولایوکیچ از دنور ناگتس با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم راسل وستبروک از لس آنجلس لیکرز با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۷ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، فیلادلفیا و کلیولندکاوالیرز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم فینیکس با درخشش جوئل امبید و جیمز هاردن توانست با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۸ کاوالیرز را از پیش رو برداشته و چهل و هشتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. فیلادلفیا با برتری در این دیدار با ۴۸ پیروزی و ۳۰ شکست در رده چهارم کنفرانس شرق ایستاده و در حال تعقیب میلواکی باکس و بوستون سلتیک است. کاوالیرز در این دیدار سی و ششمین شکست خود را تجربه و با ۴۳ پیروزی و ۳۶ شکست به رده هفتم جدول کنفرانس شرق سقوط کرد.

در این دیدار جوئل امبید از فیلادلفیا با کسب ۴۴ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد، جیمز هاردن هم با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل (تریپل دبل) کرد و دومین بازیکن برتر تیمش بود. در مقابل داریوش گارلند از کاوالیرز با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

دنور ناگتس ۱۲۹ – ۱۱۸ لس آنجلس لیکرز

دیترویت پیستونز ۱۲۱ – ۱۱۷ ایندیاناپیسرز

فیلادلفیا ۱۱۰ – ۱۲۷ کلیولندکاوالیرز

نیویورک نیکس ۱۱۸ – ۸۸ اورلند مجیک

میامی هیت ۱۱۴ – ۱۰۹ تورنتو رپترز

مینی سوتا تیمبرولوز ۱۳۹ – ۱۳۲ هیوستون راکتس

فینیکس سانز ۹۶ – ۱۱۷ اوکلاهما سیتی تاندر

پورتلند تریل بلیزرز ۹۲ – ۱۱۳ سن آنتونیواسپرز

گلدن استیت واریرز ۱۰۹ – ۹۰ ساکرامنتوکینگز

نیواورلینزپلیکانز ۱۰۰ – ۱۱۹ لس آنجلس کلیپرز

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه