English

ناهید کیانی فینال تکواندو گرندپری در چین را باخت

ناهید کیانی، تکواندوکار تیم ملی بانون ایران در مبارزه نهایی به نماینده کانادا باخت و نقره گرفت.

ناهید کیانی فینال تکواندو گرندپری در چین را باخت

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه مسابقات  تکواندو گرندپری  که به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده در ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۵۷- کیلوگرم بانوان جریان دارد، ناهید کیانی در مبارزه نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم ۲ بر یک نتیجه را به «اسکالیر پارک» از کانادا واگذار کرد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

کیانی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و سپس در پیکار با «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال دو نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه به روی شیاپ چانگ رفت و ۲ بر یک پیروز شد. وی در این مرحله هم «تاتیانا مینینا» عنوان دار جهان و المپیک از کشور روسیه را در یک دیدار تماشایی ۲ بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

در مسابقات امروز مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل در وزن ۵۸- کیلوگرم با واگذاری نتیجه برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فردا چهارشنبه در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- کیلوگرم آقایان و ۶۷- کیلوگرم بانوان برگزار خواهد شد که تیم کشورمن ۳ نماینده خواهد داشت. در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با «دویون کوون» از کره جنوبی دیدار می‌کند و در صورت برتری مقابل برنده دیدار مغولستان و ازبکستان به میدان می‌رود. «اولوگ بک رشیدوف» نماینده ازبکستان دارنده نشان طلای المپیک و برنز جهان است و در گرندپری پاریس نشان طلا را بر گردن انداخته است.

در وزن ۸۰- کیلوگرم در سمت بالای جدول مهران برخورداری ابتدا مقابل «الکساندر رادوکوویچ» از اردن به روی شیاپ چانگ می‌رود و اگر به برتری برسد؛ مقابل «صالح الشرابتی» رقیب سنتی خود و دارنده نقره المپیک توکیو ۲۰۲۰ از اردن مبارزه می‌کند. در سمت پایین جدول، میرهاشم حسینی دور نخست مقابل «پارک وو هئوک» از کره جنوبی قرار خواهد گرفت. حریف کره‌ای قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ است و در بازی‌های آسیایی هانگژو به نشان طلا دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه