English

سپاهان به دنبال هفتمین برد متوالی است، پرسپولیس به دنبال صدرنشینی مجدد است

امروز دو دیدار حساس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برگزار می شود که سپاهان اصفهان پس از پیروزی مقابل المالیک ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به دیدار تیم نساجی مازندران می رود. این در حالی است که پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

سپاهان به دنبال هفتمین برد متوالی است، پرسپولیس به دنبال صدرنشینی مجدد است

به گزارش خبرگزاری موج، امروز یکشنبه 16 آبان ماه آخرین روز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال است و دو بازی برگزار می شود. ابتدا تیم نساجی مازندران از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان سپاهان اصفهان است. زردپوشان اصفهانی هر 5 بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با پیروزی مقابل مازندران به دنبال زنده نگه داشتن روند بردهای خود هستند. سپاهان در حال حاضر با تیم های پرسپولیس و استقلال تهران برای قهرمانی رقابت دارد.

در آن سوی میدان تیم نساجی با هدایت سید مهدی رحمتی در چهار بازی اخیر خود از جمله دیدارهای آسیایی شکست خورده است و برای ماندن در رقابت های لیگ برتر باید در این بازی حساس و خانگی پیروز شود. برای تشویق هواداران به حضور، این مسابقه رایگان اعلام شده است.

بازی دوم ساعت 16 بین ملوان بندرانزلی و پرسپولیس برگزار می شود. ملوان فصل را با هدایت مهدی تارتار آغاز کرد و با کسب 11 امتیاز از 7 بازی در رده هفتم جدول قرار گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی با دو برد و یک تساوی در سه دیدار اخیر خود، چالش سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

پرسپولیس علیرغم محدودیت هایی که با آن مواجه بوده اما در طول این سال آمار بی نظیری را به ثبت رسانده است. آنها از 19 بازی رسمی 17 برد، یک بازی باخت و یک تساوی کسب کرده اند. پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف ملوان می رود. آنها با پیروزی مقابل ملوان بار دیگر در صدر جدول قرار خواهند گرفت. آخرین پیروزی ملوان مقابل پرسپولیس به 17 بهمن سال 93 برمی گردد که آن بازی با نتیجه یک بر صفر به سود انزلی چی ها به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه