English

چین میزبان ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران است

بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک، جمعه دهم فروردین ماه، رهسپار چین می‌شوند.

چین میزبان ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران است
به گزارش خبرگزاری موج

، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند. این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین ماه در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.

معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی(خراسان‌رضوی)، حدیث رضایی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی(کرمان)، فرزانه حیدری(هرمزگان)، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش (گیلان) در این اردو تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان دنبال می‌کنند.

فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک از ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین برای دستیابی به جواز حضور در هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند.

گفتنی است (در صورت کسب سهمیه)، اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منوط به بررسی و تصمیم کمیته فنی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه