English

تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اوایل سال آینده برگزار می‌شود

بنا بر اعلام وزیر ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با حضور رییس جمهور، اوایل سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اوایل سال آینده برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، کیومرث هاشمی در حاشیه فینال لیگ برتر والیبال زنان در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور زنان در لیگ‌های ورزشی می‌تواند در توسعه ورزش ایران نقش داشته باشد. والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در ایران است و برگزاری لیگ بانوان می‌تواند به توسعه این رشته کمک کند. از همه عزیزانی که در امر باشگاه‌داری کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. در ابتدای راه هستیم اعتقاد داریم توسعه ورزش بانوان می‌تواند از دل باشگاه‌ها شروع شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در اکثر رشته‌های ورزشی لیگ داریم. این لیگ‌ها به تقویت تیم‌های ملی ما می‌توانند کمک کنند و وزارت ورزش و فدراسیون‌ها هم از برگزاری لیگ‌ها حمایت می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که پاداش بازی‌های مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو چه زمانی پرداخت می‌شود و پاداش مدال آوران المپیک پاریس چه زمانی قرار است تعیین شود؟ گفت: پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی جزو برنامه‌های ما است و هنوز سال تمام نشده است. تلاش ما بر این است اوایل سال آینده با حضور رئیس جمهور مراسم تجلیل از مدال آوران را برگزار کنیم و پاداش این عزیزان را تقدیم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه