English

AFC از عملکرد فوتسالیست‌های تیم ملی ایران تمجید کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال برتری مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران برابر قرقیزستان به تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان پرداخت.

AFC از عملکرد فوتسالیست‌های تیم ملی ایران تمجید کرد
به گزارش خبرگزاری موج

​، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان با اقتدار راهی نیمه نهایی شوند و جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با عنوان «ایران قدرت خود را نشان داد» به تمجید از شاگردان وحید شمسایی در این دیدار پرداخت و نوشت: این برد به این معنی بود که قهرمان ۱۲ دوره این مسابقات جواز صعود به جام به جام جهانی را کسب کرد و روز جمعه باید با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام در مرحله نیمه نهایی دیدار کند.

AFC در ادامه گزارش نوشت: در همین حال، جمهوری قرقیزستان باید منتظر نتیجه آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بین ازبکستان و ویتنام باشد تا بداند که آیا مبارزات آنها به پایان رسیده است یا اینکه روز جمعه در دیدار پلی آف بازی خواهند کرد.

لازم به ذکر است از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

تاجیکستان ۲ - افغانستان یک

ایران ۶ - قرقیزستان یک؛ ساعت

تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰

ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. تیم ملی ایران هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه