English

سرمربی تیم ملی والیبال:

همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است و چه بازیکنان خوبی دارد.

همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است
به گزارش خبرگزاری موج

، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

 

چرا برزیلی - فرانسوی هستید؟

وی در واکنش به اینکه دلیل اینکه به پائز گفته می‌شود مربی برزیلی - فرانسوی چیست، گفت: متولد برزیل هستم ریشه وخانواده‌ام آنجا حضور دارند. ۳۷ سال قبل به همراه همسرم برای بازی به فرانسه رفتم‌ و با مربیان خوبی آنجا آشنا شدم. سه فرزندم در فرانسه متولد شدند اما اصلیت برزیلی را حفظ کردم‌. هم فرهنگ برزیل و فرانسه را گرفتم و از نظر ورزشی هم تجربیات دو کشور را کسب کردم و امیدوارم هر دورا به ایران منتقل کنم

 

شناخت از والیبال ایران 

پائز در مورد شناختش از والیبال ایران قبل و بعد از حضورش در ایران افزود: همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است و چه بازیکنان خوبی دارد. از قبل هم می دانستم و الان هم حس فوق العاده‌ای دارم. ایران در سطح پایه هم بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد. عشق زیادی برای بازی در تیم ملی کشورشان دارند. ماموریت آسانی نداریم اما همه باور داریم تحقق این هدف امکان پذیر است و من‌ حس خوبی دارم که در این هدف تیم را رهبری می‌کنم.

 

با چالش غیبت ستاره ها چه می کنید؟

پائز در پاسخ به این سوال که چطور با چالش نبود بازیکنان ستاره در ترکیب تیم ملی کنار می‌آید، گفت: به نظرم نبود بازیکنان ستاره خیلی مهم نیست، عقیده من به ساختن تیم است، از دو سال پیش همین بازیکنان هم در ترکیب تیم حضور داشتند اما نتیجه خوبی نگرفتند. سیکل آمادگی برای المپیک ۴ سال است و ما می‌دانیم که زمان زیادی نداریم. به نظر من هر بازیکنی باید این باور را داشته باشد که با تمام توان برای تیم ملی تلاش کند، هر بازیکنی که این باور را نداشته باشد به درد ما نمی‌خورد. امیدوارم تابستان امسال اتفاق خوبی برای والیبال ایران رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه