English

وزارت ورزش از جامعه «ورزش و جوانان» برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس دعوت‌ کرد

وزارت ورزش و جوانان در پیامی از جامعه‌ ورزش و جوانان و همچنین آحاد مردم ایران اسلامی برای مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

وزارت ورزش از جامعه «ورزش و جوانان» برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس دعوت‌ کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن پیام به این شرح است: خداوند را شاکریم که آگاهی و بیداری هموطنان عزیز همواره در برهه‌های مختلف، عزت و شکوه همراهی ملت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانده است.

در این بین انتخابات به‌عنوان نمادی بارز و شاخص از مردم‌سالاری دینی با مشارکت گسترده مردم به یکی از جلوه‌های حقیقی تعیین سرنوشت جامعه توسط مردم تبدیل شده است.

اکنون در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بار دیگر حضور پرشور و شعور مردم در مرحله‌ دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به یک عزت‌مندی دیگر در برابر دشمنان ایران اسلامی تبدیل می‌شود تا باز هم سرافرازی مردم غیرتمند و با بصیرت کشورمان، بروز و ظهور یابد.

آنچه مسلم است امروز همزمان با مرحله‌ دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از مناطق کشورمان بار دیگر به‌عنوان روز همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران تجلی خواهد یافت تا حماسه‌ای دیگر برای همراهی ملت در مقبولیت این نظام مقدس به ثبت برسد.

وزارت ورزش و جوانان از عموم مردم به‌ویژه‌ جامعه‌ پرافتخار ورزش و جوانان ایران اسلامی دعوت به‌عمل می‌آورد تا همچون گذشته و در آزمون بزرگ، امروز نیز حضور شکوهمند خود را در پای صندوق‌های رای به رخ دشمنان کشیده و نشانه‌ جمهوریت در کنار اسلامیت را به‌عنوان سند افتخار بر صفحات تاریخ پرافتخار کشورمان حک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه