English

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان و بسیج بین نیازمندان استان در قالب نهضت کمک مومنانه آغاز شد

۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در آیین توزیع این بسته‌ها در سنندج اظهار کرد: امروز به برکت همراهی ملت و آحاد جامعه دینی، نظام اسلامی توانسته در سخت ترین شرایط و علیرغم فشارهای دشمن و مشکلات با تبعیت از رهبری در همه حوزه ها سربلند باشد.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه یکی از حسنات برجسته سپاه پاسداران و مجموعه بسیج خدمت به اقشار محروم در کشور است، افزود: امروز مجموعه سپاه و بسیج با وجود همه مسئولیت هایی سنگینی که در حوزه صیانت و حراست از مرزها دارد در امر مهم کمک به محرومان پیش قدم است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری، سه هزار بسته دیگر نیز در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان استان توزیع کنیم.

امام جمعه سنندج نیز با بیان اینکه رزمندگان و شهدا برای دفاع از نظام، انقلاب و کشور هشت سال دفاع مقدس مجاهدت کردند، افزود: باید از پدران و مادرانی که فرزندانشان را برای دفاع از کشور به میدان جهاد فرستادند، تقدیر کنیم.

ماموستا فایق رستمی کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی را بسیار اررشمند دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف به ویژه سپاه و بسیج از شیوع دوران کرونا تا کنون کمک های بسیار خوبی انجام دادند که قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه