English

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

تشکیلات دامپزشکی حفظ سلامتی انسان‌ها را به‌دنبال دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به موضوع غذای سالم، انسان سالم و جامعه سالم، بر اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی تاکید کرد و گفت: تشکیلات دامپزشکی حفظ سلامتی انسان‌ها را به‌دنبال دارد.

تشکیلات دامپزشکی حفظ سلامتی انسان‌ها را به‌دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در دیدار با کارکنان دامپزشکی استان، اقدامات دامپزشکی را نوعی اعمال نظارت قوی در راستای تامین غذای سالم و بهبود امنیت غذایی جامعه دانست.

وی با اشاره به موضوع غذای سالم، انسان سالم و جامعه سالم، بر اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی تاکید کرد و افزود: تشکیلات دامپزشکی حفظ سلامتی انسان‌ها را به‌دنبال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه دامپزشکی در جایگاهی است که حق‌الناس شناخته می‌شود، بیان کرد: مسئولان و کارکنان باید مسئولیت‌پذیر باشند، چراکه این موضوع خواسته و توقع مردم است و قطعا برکت عزت و معنویت را به ارمغان خواهد آورد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام ایرانی، سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان به بیان اهمیت اقدامات دامپزشکی پرداخت و همچنین حجت‌الاسلام ورمقانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی استان ضمن تبیین اقدامات حوزه نمایندگی در نظارت شرعی کشتارگاه‌ها، عنوان کرد: کارکنان دامپزشکی در طول شبانه‌روز و در اقصی نقاط استان مشغول به خدمت صادقانه هستند، چراکه خدمت به مردم تابع هیچ زمان و مکانی نیست.

 در پایان زیباکردار، سرپرست اداره کل دامپزشکی، گزارشی از اقدامات و وظایف دامپزشکی به حاضران ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه