English

هادی ساعی:

کردستان از استان های مستعد در تکواندو است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کردستان یکی از استان های مستعد در رشته ورزشی تکواندو به ویژه در رده‌های پایه است که کسب عنوان قهرمانی آسیا آن را تایید می کند.

کردستان از استان های مستعد در تکواندو است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، هادی ساعی روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستان قهرمانان خوبی در بخش پایه به ویژه بخش دختران دارد.

وی با قدردانی از مهری شعبانی مربی کردستانی تیم ملی افزود: با تلاش و پشتکار این مربی، یکی از شیردختران کردستان قهرمان آسیا و فنی ترین بازیکن این رویداد شد، در حالیکه بهترین های تکواندوی دنیا از کره، ازبکستان، چین و چین تایپه در این رقابتها حضور داشتند.

رئیس فدراسیون تکواندو یادآور شد: قهرمانان تکواندو کردستان در رده های پایه، ورزشکاران رده های بزرگسال در سالهای آینده هستند که قطعا برای استان و کشور افتخارآفرین خواهند بود.

ساعی، لزوم همراهی و افزایش همدلی هیات تکواندو برای موفقیت این رشته در کردستان را یادآور شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز با بیان اینکه یکی از هیاتهای ورزشی موفق استان، هیات تکواندو است که افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارد، افزود: این هیات در بخش بانوان دستاوردهای بسیار خوبی دارد.

آمنه غلام ویسی ابراز امیدواری کرد این هیات با برنامه ریزی مناسب بیش از گذشته در ارتقای این رشته موفق باشد چرا که استقبال زیاد از آن، جای پیشرفت بسیاری را فراهم کرده است.

وی از رییس فدراسیون تکواندو کشورمان خواست که حمایت از هیات کردستان بیشتر شود تا بتواند راه موفقیت را سریعتر طی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه