English

استاندار کردستان:

پروژه گردشگری صلوات آباد سنندج بدون تاخیر اجرا شود

استاندار کردستان طرح گردشگری صلوات آباد سنندج را ظرفیت ویژه برای منطقه غرب کشور دانست و گفت: با عزم جهادی و بسیج کردن امکانات ملی و استانی این پروژه بزرگ به صورت عملیاتی با در نظر گرفتن الزامات، بدون تاخیر، اجرا شود.

پروژه گردشگری صلوات آباد سنندج بدون تاخیر اجرا شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح جامع مدیریت منابع طبیعی و گردشگری منطقه صلوات آباد در سنندج و پیشرفت فیزیکی این طرح که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، گفت: این پروژه، ظرفیت مهمی برای استان و منطقه غرب کشور در حوزه گردشگری، محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه مذکور با طراحی جامع و ساماندهی سریع می تواند به تنهایی محور توسعه برای استان باشد، افزود: باید طرح شاخص گردشگری در سنندج با مشارکت ارگان ها و دستگاه های مرتبط در اسرع وقت بدون وقفه، اجرا شود.

استاندار کردستان در خصوص اهمیت راه های دسترسی به این مجموعه در راستای نیاز شهروندان، توسعه توریستی و گردشگری، اظهار کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود، در هفته آتی عملیات احداث این طرح، شروع شود.

زارعی کوشا ادامه داد: مسیرهای دسترسی نیازمند اعتبارات چند صد میلیاردی است اما با توجه به اهمیت موضوع، با عزم راسخ و با امکانات موجود استان به صورت عملیاتی و با قصد تحقق اجرای این مهم، درصددیم تمهیدات لازم را بیاندیشیم.

وی برگزاری نشست های کارشناسی با حضور دستگاه های ذیربط برای اجرای سریع این طرح را ضروری دانست و یادآور شد: با انجام تشریفات لازم برای تعیین سرمایه گذارن این پروژه بزرگ و معرفی روش های ارزیابی طرح های سرمایه گذاری، جذابیت این پروژه برای سرمایه گذار تعیین و بر اساس آن بودجه بندی لازم و تأمین مالی و الزامات این طرح به قصد انجام، نه رفع تکلیف، در نظر گرفته شود.

استاندار کردستان طرح مذکور را پروژه خاصی عنوان کرد و بیان کرد: با بکار بستن تمامی امکانات ملی و استانی با تعامل مجموعه بین بخشی نیز در ۲ بخش عمرانی و اقتصادی، تحقق این امر مستلزم کار جهادی و مشارکتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه