English

فرماندار سقز:

برای اطفای آتش در مراتع اکیپ های روستایی تشکیل شود

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: اکیپ‌های مردمی در روستاهای شهرستان برای اطفای آتش در مراتع تشکیل و از ظرفیت انجمن‌های زیست محیطی در این راستا استفاده شود.

برای اطفای آتش در مراتع اکیپ های روستایی تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، جعفر توان روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سقز بر آمادگی تمام ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای هر نوع مخاطرات احتمالی تاکید و اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره منابع طبیعی ۳۰ فقره آتش سوزی در سال گذشته در سطح مراتع شهرستان اتفاق افتاد که این حریق ها با همکاری مردم اطفا شد.

وی بر تقویت ظرفیت کمک های مردمی در اطفای آتش سوزی تاکید کرد و افزود: تشکیل اکیپ های مردمی در تمام روستاها، استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد و زیست محیطی و همیاران طبیعت، احساس مسئولیت بیشتر، عدم آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی بعد از برداشت، مدیریت به موقع چرای علف های هرز مراتع، مدیریت خاموشی ها، صرفه جویی حامل های انرژی و توجه به اخطارهای هواشناسی از مهمترین مواردی است که باید به آنها پرداخته شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بیان کرد: قطعی برق گسترده ناشی از بارش بی سابقه نزولات جوی و رانش زمین در سال گذشته مشکلاتی را برای شهروندان ما ایجاد کرد که این مسئله با همکاری تمام ادارات و ارگان‌ها، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی برطرف شد که این همت دسته جمعی قابل تجلیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه