English

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

چهار نامزد منتخب استان کرمانشاه مشخص شدند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ابراز داشت: چهار نامزد شهرستان های استان مشخص شد و پس از تایید هیئت نظارت تایید رسمی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: براساس آمار اولیه در چهار شهرستان سه نامزد حائز اکثریت آرا شدند و این افراد پس از تایید هیئت نظارت استان دو روز زمان برای ثبت اعتراض وجود دارد.

شعبانی افزود: در شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو از مجموع ۷۶۳۲۵ آرای ماخوذه آقای مجتبی بخشی پور ۳۰۵۳۷ رای که ۴۲.۵ درصد از آرای را حائز شد و علی صابری ۲۷۶۵۶ و خلیل عسکری ۳۱۸۵ رای را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه قصرشیرین و سرپل ذهاب و گیلانغرب از آرای ۷۶۸۰۲، آقای فتح الله حسینی ۳۸۴۳۴ و ۵۳ درصد آرا و آقای محمد رسول محنت فرد ۲۶۲۷۵ و پورمراد جانی ۲۶۳۳ را کسب کرد.

علی شعبانی ابراز کرد: در حوزه پاوه، جوانرود و روانسر از آرای ۶۷۲۹۷ آقای رستگار یوسفی ۲۵۷۷۱ و ۴۴.۶ درصد و محمد رئوف قادری ۸۷۲۵ و ۱۵درصد و نورالدین یوسفی ۷۰۴۵ را کسب نمود.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: از آرای ۱۰۱۹۱۶ آقای وحید احمدی ۳۲۷۵۶ رای و ۳۱.۴ درصد و علی رضایی ۲۵۰۴۵ و نورالدین فرزادی پور ۲۴۸۰۴۵ را کسب نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه