English

پیام نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار؛

تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

متن این پیام مشترک به شرح ذیل است:

حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار گیلان سرافراز، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت خلق شد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گیلان؛ خالق حماسه ماندگار 8 دی و سرزمین سرداران و 8 هزار شهید والامقام که بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس نموده، این بار نیز با حضور خیره کننده خود در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفادارای خود را به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان دادند.

قطع به یقین حضور پرشور و گسترده مردم بابصیرت در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری نیز تداوم حماسه‌آفرینی جشن پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود و ملت سربلند با حضور در پای صندوق‌های رای ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، اصلح‌ترین و کارآمدترین و دلسوزتر افراد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و داشتن ایران قوی انتخاب می‌کنند.

اینجانبان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، از اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و عزیز گیلان، همه تشکلها، سلایق سیاسی، نخبگان، گروه های مرجع، علما، فضلا، جامعه روحانیت معزز، معتمدین و اصحاب رسانه که جلوه دیگری از شکوه وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه