English

مدیر شرکت آتیه سازان گیلان:

آماده عقد قرارداد با همه مراکزدرمانی در گیلان هستیم/گیلان استان پیشرو در حذف دریافت مستندات کاغذی

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان از آمادگی این شرکت جهت عقد قرارداد با همه ی مراکز بیمارستانی اعم از دولتی و خصوصی، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، مراکزتصویربرداری و فیزیوتراپی ها در استان گیلان خبر داد.

آماده عقد قرارداد با همه مراکزدرمانی در گیلان هستیم/گیلان استان پیشرو در حذف دریافت مستندات کاغذی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سیدعلی طبائی، مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان امروز در نشست با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و رسانه عمده فعالیت های بیمه آتیه سازان در سال 1403را تشریح کرد.

وی بابیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ هر ساله با برخی از سازمان‌های بزرگ قرارداد بیمه درمان تکمیلی منعقد می‌کند و به واسطه این قراردادها پرسنل و افراد زیرمجموعه آن سازمان‌ها را زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می دهد، افزود: در حال حاضر، حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان گیلان زیرپوشش بیمه های تکمیلی و اکمل آتیه سازان حافظ قرار دارند.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان با اشاره به اینکه پوشش‌های هر یک از این قراردادها با یکدیگر متفاوت است؛ ادامه داد: همچنین سقف تعهد بیمه آتیه سازان حافظ نیز در هر پوشش با هم تفاوت دارد.

به گفته ی وی، شرکت آتیه سازان حافظ از شرکت های وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران است که فعالیت آن در حوزه بیمه تکمیلی و اکمل با بیش از ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات در این حوزه می باشد.

طبائی با بیان اینکه طی چند سال گذشته قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ منعقد شده، خاطرنشان کرد: جمعیت سنی بازنشستگان به دلیل داشتن هزینه های درمانی در سطح کشور، بیشترین جمعیت زیر پوشش بیمه آتیه سازان حافظ هستند.

وی شرایط سنی بازنشستگان، ابتلا به بیماری ها و ...را دلیل استفاده آنها از بیمه تکمیلی آتیه سازان عنوان کرد و گفت: به دلیل زیاد بودن هزینه های درمانی، معمولا پوشش بیمه ای آنان با ریسک بالایی همراه است که این ریسک تاثیر مستقیمی بر تعیین نرخ حق بیمه دارد، از این رو آتیه سازان حافظ، نقش تنظیم کننده بازار بیمه تکمیلی درمان را عهده داراست.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان

حدود ۲۰۰ مرکز درمانی در گیلان طرف قرارداد با بیمه تکمیلی آتیه سازان

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان با اشاره به اینکه، بیمه شدگان این شرکت بیمه جهت استفاده از خدمات می‌توانند به مراکز درمانی طرف قرارداد آتیه سازان حافظ در سراسر استان مراجعه کنند، تصریح کرد: در حال حاضرشرکت آتیه سازان حافظ دراستان گیلان با حدود ۲۰۰ مرکز درمانی قرارداد همکاری دارد، که این مراکز شامل بیمارستان های دولتی و خصوصی، کلینیک ها، مراکز جراحی محدود، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، مراکز تصویربرداری و فیزیوتراپی ها و … است.

به گفته ی این مسئول افراد تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ با مراجعه به مراکز طرف قرارداد می توانند خدمات برخط دریافت کنند و یا در صورت مراجعه به مراکز غیرطرف قرارداد، با ارائه اسناد هزینه های درمانی انجام شده، خسارت درمانی خود را دریافت کنند.

فراخوان شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان پیرامون عقد قرارداد با همه ی مراکز درمانی

 طبائی همچنین در ادامه از آمادگی شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان پیرامون عقد قرارداد با همه ی مراکز بیمارستانی، آزمایشگاهی، داروخانه ها، مراکزتصویربرداری، فیزیوتراپی و … خبر داد و گفت: این شرکت بدون هیچگونه محدودیتی آمادگی عقد قرارداد با درمانی در استان است.

خوش حسابی نخستین گام

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان خوش حسابی را نخستین گام در این عرصه عنوان کرد و گفت: پرداخت به موقع مطالبات مهمترین دغدغه مراکز طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ است.

وی با تصریح بر اینکه از زمان تحویل اسناد توسط مراکز طرف قرارداد تا انجام پرداختی ها از سوی شرکت، فرصت زمانی سه ماهه وجود دارد، یادآور شد: در حال حاضر مطالبات تمام مراکز بیمارستانی استان تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ از سوی شرکت آتیه سازان حافظ تسویه شده و مطالبات مراکز سر پایی و پاراکلینیکی نیز طی چند روز آینده تسویه می شود؛ همچنین تعهدات سررسید شده دی ماه نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

به گفته ی این مسئول، ، در حال حاضر کلیه خسارت درمانی بیمه شدگان بازنشسته تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین بیمه گزار در استان نیز تا پایان اسفند 1402کاملا تسویه شده است.

طبائی از افزایش 50 درصدی مراکز پذیرش اسناد طی ده ماه گذشته خبر داد و گفت: در این راستا به منظور تسهیل دسترسی و ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان تعداد مراکز پذیرش اسناد به بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در گیلان در گذشته، ۱۴ نمایندگی و دفتر پیشخوان فعال بود که این تعداد هم اکنون به  ۱۱ نمایندگی، ۹ دفتر پیشخوان و ۲ دفتر کانون بازنشستگان (مجموعا ۲۲ مرکز) افزایش یافت.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان

بیمه شدگان از بسته های خدمتی متنوع بیمه آتیه سازان اطلاعات کافی ندارند

طبائی عدم آگاهی کافی بیمه شدگان از بسته های خدمتی خود را از دغدغه های شرکت آتیه سازان حافظ عنوان کرد و گفت: در این راستا رسانه ها باید اطلاع رسانی کنند زیرا بیمه های پایه بسته های خدمتی مشخصی دارند اما در بیمه های تکمیلی بسته های خدمتی متفاوت است و هر بسته خدمتی دارای محدودیت ها و سقف ریالی می باشد.

وی عدم اطلاع کافی بیمه شدگان از این بسته های خدمتی را موجب نارضایتی بیمه شدگان دانست و تاکید کرد: رسانه ها در این زمینه نقش اطلاع رسانی به سزایی دارند.

بطائی بحث اتصال به سامانه های الکترونیک وزارت بهداشت و دریافت الکترونیک اسناد مراکز درمانی و حتی رسیدگی به آنها را از دیگر خدمات جدید این بیمه درسال جاری عنوان کرد و گفت: این مبحث مهم طی سال گذشته در مراکز سرپایی اجرا شد و امسال نیز در مراکز بیمارستانی اجرایی خواهد شد.

گیلان استان پیشرو در حذف دریافت مستندات کاغذی

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان حذف دریافت مستندات کاغذی از چرخه اسناد خسارات متفرقه را یکی دیگر از اتفاقات مثبت بیمه آتیه سازان برشمرد و خاطر نشان کرد: در اجرای آن، اسناد درمانی بیمه شدگان اسکن و وارد فرآیند رسیدگی شده و اصل مدارک برگردانده می شود.

به گفته ی وی، در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در ۶ دفتر پیشخوان در استان گیلان آغاز شد ازاینرو گیلان جزو استان های پیشرو دراین زمینه است.

وی با اشاره به سایر اقدامات بیمه آتیه سازان حافظ ادامه داد: برپایی میز خدمت جهت پاسخگویی، راهنمایی و رسیدگی به شکایات بیمه شدگان از دیگر خدمات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ استان است.

طبائی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر،۲۵ قرار داد کشوری و استانی در استان در حال اجراست، اذعان داشت: بیمه شدگان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، ۱۷ قرارداد اکمل استانی، ۶ قرارداد تکمیلی و اکمل کشوری تحت پوشش شرکت آتیه سازان حافظ استان هستند.

۰۲۱-۷۵۰۱۳ شماره مرکز ارتباط با مشتریان

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ گیلان تاکید کرد: بیمه شدگان زیر پوشش می توانند با مراکز ارتباط با مشتریان با شماره ۰۲۱۷۵۰۱۳ تماس حاصل نمایند که در این صورت نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش،با بیان اینکه در این شرکت امکان بیمه انفرادی و یا دو نفره وجود ندارد، عنوان کرد: هر مجموعه ای که بیش از ۵۰ نفر بیمه شده داشته باشد می تواند به صورت توافقی با شرکت آتیه سازان حافظ جهت ارائه خدمت به بیمه شدگان انعقاد قرارداد داشته باشد.

طبائی با بیان اینکه مردم استان گیلان برای حوزه درمان اهمیت زیادی قائل هستند، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گیلان بزرگترین ارائه دهنده خدمات بیمه اکمل در کشور است.

وی با اشاره به سالمندی جمعیت گیلان تصریح کرد: بیش از ۷ هزار بیمه شده (بیماران خاص) تحت پوشش بیمه تکمیلی شرکت آتیه سازان حافظ هستند.

 مدیر شرکت آتیه سازان شعبه گیلان در خصوص اقدامات این شرکت در حوزه جوانی جمعیت و ارائه خدمات به زوجین نابارور اذعان کرد: خدمات بیمه های پایه در این خصوص افزایش یافته و شرکت آتیه سازان حافظ نیز این آمادگی را دارد که در بسته های خدمتی خود هزینه های ناباروری را بگنجاند.

وی در خاتمه برای جلوگیری از سواستفاده کلاهبردان پیامکی از بیمه شدگان، تاکید کرد: تمامی پیامک های ارسالی برای بیمه شدگان آتیه سازان حافظ فقط از دو سرشماره ۱۰۰۰۷۵۰۱۳۲۰ و ۰۲۱۲۳۰۱۰۲۳۰ می باشد و بیمه شدگان مراقب سوء استفاده افراد سودجو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه