English

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان خبر داد؛

حضور ۱۰ ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی مسابقات یورونیوز/ حجاب برای زنان ورزشکار محدودیت نیست

به گفته میرزاهد، هم‌اینک نیز از ۳۰ ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات مستر یونیورز، ۱۰ ورزشکار از گیلان هستند که این امر نشان از قدرت این استان در رشته بدن‌سازی و پرورش اندام دارد.

حضور 10 ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی مسابقات یورونیوز/ حجاب برای زنان ورزشکار محدودیت نیست
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

،حمیدرضا میرزاهد، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان، امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هدف اصلی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان، ریشه‌کنی پدیده شوم دوپینگ است که در این راستا مهمترین کار، آموزش و آگاهی دادن به مربیان است.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان

وی افزود: مربیانی که در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند، باید این آگاهی و علم را داشته باشند که ورزشکاران قادر به استفاده از چه داروهایی هستند و چه داروهایی را نباید مصرف کنند.

وی ادامه داد: در این راستا کلاس‌های مختلفی را برای آگاهی مربیان برگزار کردیم زیرا دغدغه اصلی ما ریشه‌کنی دوپینگ است و اگر مربی و باشگاهی بخواهد داروی غیرمجاز را به ورزشکاران تجویز کند، با آن به شدت برخورد می‌کنیم.

میرزاهد در ادامه از درخواست میزبانی رقابتهای پرورش اندام قهرمانی کشور توسط استان اشاره و بیان کرد: قرار است که رقابتهای پرورش اندام قهرمانی کشور شهریور ماه امسال برگزار شود که گیلان درخواست میزبانی این رقابتها را به فدراسیون اعلام کرد تا بتوانیم برای دومین سال متوالی میزبان این مسابقات باشیم.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان

وی اضافه کرد: بهمن ماه سال گذشته رشت میزبان رقابتهای پرورش اندام قهرمانی کشور شد که حدود هزار و ۵۰۰ ورزشکار در مسابقات حضور یافتند که از این لحاظ رکورد جدیدی در برگزاری این مسابقات در کشور ثبت شد و میزبانی این دوره نیز مورد تحسین فدراسیون جهانی بدنسازی هم قرار گرفت.

میرزاهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزشکاران گیلانی با درخشش و تلاش خود توانستند ۳۲ مدال رنگارنگ مسابقات را کسب و برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را در این رشته تصاحب کنند و امیدواریم که بتوانیم برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور شویم.

وی در ادامه گفت: هم اینک نیز از ۳۰ ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات مستر یونیورز، ۱۰ ورزشکار از گیلان هستند که این امر نشان از قدرت این استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام دارد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به سایر فعالیتهای مهم سال جاری این هیات نیز اشاره و اظهار کرد: جمعه هفته جاری چهارم خرداد ماه، مسابقات پرورش اندام جام کاسپین به میزبانی گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار خواهد شد که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در رقابتهای جهانی ارمنستان و مجارستان حضور یابند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان

وی اضافه کرد: البته هدف ما برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام جام کاسپین به صورت بین‌المللی و با حضور کشورهای صاحب سبک این رشته است که امیدواریم با حمایت مسئولان ارشد استان گیلان بتوانیم از سال آینده این رقابتها را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

میرزاهد در خاتمه بیان کرد: همچنین رقابتهای پاورلیفتینگ و پرس سینه قهرمانی بانوان کشور نیز مرداد ماه امسال به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد و این در حالی است که سال گذشته بانوان ورزشکار محجبه این رشته ورزشی از گیلان، ۱۱ مدال رنگارنگ مسابقات برون مرزی را کسب کردند و ثابت کردند که حجاب هیچ محدودیتی برای ورزش ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه