English

با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛

ستاد بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در گیلان تشکیل شد

ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یاران شهید ایشان باحضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در گیلان تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در گیلان تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهید ایشان باحضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان تشکیل شد.

استاندار گیلان با تسلیت مجدد این فاجعه جانگداز گفت: با کمال تأثر و تأسف شهادت یاور رهبری، خادم‌الرضا و خادم خستگی‌ناپذیر ملت؛ حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، همه ملت عزیزمان را داغدار کرد.
عباسی افزود: آن بزرگمرد با جهت‌گیری‌های الهی و انقلابی، کار برای مردم را باعث جلب رضای الهی می‌دانست و ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه امور خود قرار داده بود که پس از عمری خدمت صادقانه و خالصانه توانست مزد خادمی خود در آستان حریم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را در شب ولادت باسعادت آن امام همام دریافت کرد.
وی تصریح کرد: اکنون آن مجاهد عرصه خدمت که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، به آرزوی دیرینه‌ی خود رسیده و به یقین در نزد اهل بیت عصمت و طهارت و اجداد طاهرینش مأجور است.
وی گفت: ضایعه غم بار و هجرت ملکوتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن خادم بزرگ ملت علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده مکرم ایشان، اعضای محترم هیات دولت و مردم شریف ایران اسلامی صبر و بردباری مسألت می‌نمایم.
مراسم های سوگواری شهادت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یاران شهید ایشان به صورت مردمی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه