English

شروع مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن بافق با حضور ۶۶ تیم

مسابقات فوتسال کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق جام شهدای کارگر با حضور 66 تیم آغاز شد.

شروع مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن بافق با حضور 66 تیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، عباس ابراهیمی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن بافق از شروع مسابقات فوتسال جام شهدای سنگ آهن خبر داد.

وی گفت: مسابقات فوتسال کارکنان سنگ آهن مرکزی بافق به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگ آهن بافق با حضور 66 تیم در محل سالن هلال احمر بافق آغاز شد.

ابراهیمی هدف از برگزاری این مسابقات را توجه به بحث سلامت کارکنان دانست و افزود: توجه به سلامت جسم، روح و روان پرسنل این شرکت همواره مورد توجه مدیران بوده و برگزاری رویدادهای ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط، باعث افزایش روحیه همدلی و بهره وری نیز می شود.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات به رقابت تیم ها در دو سطح A و B اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به استقبال فوق العاده و بی نظیر پرسنل شرکت و حضور تعداد بالای تیمها در این مسابقات، برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گرفت تا از لحاظ کیفی هم شاهد رقابتهای جذابی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری 5 دیدار در روز نخست رقابتها، گفت: در روز افتتاحیه این رقابتها که 31 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد، تیم های خردایش سه چاهون، برق تاسیسات گندله، تاسیسات آبرسانی، تولید سه چاهون و دفتر طراحی(ب) موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند.

گفتنی است شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همواره از ورزش کارگری حمایت کرده و علاوه بر آن در لیگ های مختلف کشور نیز دارای تیم های خوب و قدرتمندی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر