English

ساخت سه بیمارستان تخصصی پیشرفته در استان یزد

استان یزد یکی از قطب‌های درمان کشور در همه زمینه‌هاست که به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به سمت ساخت بیمارستان‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پیشرفته می‌رود.

ساخت سه بیمارستان تخصصی پیشرفته در استان یزد

 به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد جزو ۵ استان برتر در همه حوزه‌های درمانی است و  قطب درمان کشور به‌شمار می‌رود.

سیدمهدی هاشمی‌ باجگانی با اشاره به اینکه یزد به یکی از بهترین قطب‌های درمان و خوش‌نام در زمینه پزشکی تبدیل شده، افزود: یزد نسبت به سایر استان‌ها در حوزه درمان وضعیت بسیار مناسبی دارد.

وی اظهار کرد: استان یزد در شاخص نسبت تخت به جمعیت، تعداد بیمارستان‌ها، تعداد پرستار و کارکنان بیمارستانی و تجهیزات پزشکی یکی از استان‌های برتر در سطح کشور است.

هاشمی باجگانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هدف‌گذاری ما از بیمارستان‌های معمولی به سمت بیمارستان‌هایی با اهداف تخصصی و فوق‌تخصصی پیشرفته مانند بیمارستان فوق‌تخصصی پیوند با ۷۰ درصد پیشرفت، بیمارستان سرطان تامین اجتماعی و بیمارستان پیوند کلیه است. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: دارا بودن ۲۰ مجله علمی_پژوهشی و وجود ۲۰ مرکز دانش‌بنیان با محوریت سلامت از موفقیت‌های دانشگاه است. 

وی با اشاره به ارائه طرح‌های مختلف در زمینه جوانی جمعیت، گفت: قرارگاه استانی جوانی جمعیت در سطح استانداری تشکیل شده و در سازمان‌های مختلف از جمله دانشگاه، به صورت مستمر، نشست‌های قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت برگزار می‌شود و امیدواریم در آینده شاهد نتایج آن در جامعه باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر