English

جامعه‌ نیازمند مشارکت اجتماعی بانوان با حفظ سلامت این قشر است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: جامع نیازمند حضور و مشارکت بانوان در اجتماع با حفظ سلامت جسمی این قشر است و باید به ورزش بانوان اهمیت داده شود.

جامعه‌ نیازمند مشارکت اجتماعی بانوان با حفظ سلامت این قشر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مسابقات کارکنان منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عنوان جام شهدای مهارت به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در گروه بانوان از ۸ مهرماه آغاز و تا ۱۰ مهر ادامه دارد. 

گفتنی است: مهدیه سادات حسینی مطلق مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مسابقات حضور یافت و طی بازدید از میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از این مسابقات قدردانی کرد.  

حسینی مطلق در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به تیم های ورزشی استان های سیستان و بلوچستان،  اصفهان، فارس، کرمان و هرمزگان به استان یزد، گفت: شهر یزد شهر جهانی است و طی زمانی که در یزد هستید حتما از بافت تاریخی یزد بازدید کنید.

وی با بیان اینکه فعالیت زن در اجتماع عامل شکوفایی توانمندی های زنان است، گفت: جامعه به فعالیت بانوان نیاز دارد و بانوان باید با حفظ سلامتی خود در فعالیت های اجتماعی مشارکت کنند‌.

وی با ابراز خرسندی از اینکه یزد برای اولین بار میزبان مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: سلامت بانوان کارمند باید ارتقا یابد و فعالیت ورزشی می تواند یکی از مهمترین مولفه های سلامت بانوان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر