English

در نشست هماهنگی اختتامیه مسابقات جام شهدای مهارت در یزد مطرح شد:

تقدیر نماینده سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای یزد در رویداد جام شهدای مهارت

نماینده سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور در نشست هماهنگی و تصمیم‌گیری اختتامیه مسابقات جام شهدای مهارت در گروه بانوان از مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان یزد برای برگزاری و میزبانی شایسته این مسابقات تقدیر کرد.

تقدیر نماینده سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای یزد در رویداد جام شهدای مهارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، جلسه هماهنگی و تصمیم‌گیری پایان مسابقات منطقه‌ای ورزشی گروه بانوان کارکنان سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور در استان یزد با حضور مجید حق‌جو مدیر کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان یزد و توحید میر نماینده ورزشی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و... برگزار شد. 

در این نشست، میر از پذیرایی و اسکان خوب تیم‌ها قدردانی کرد و گفت: استان یزد در مقایسه با سایر میزبان‌های مسابقات، رتبه برتر را دریافت کرد که قابل تقدیر است.

مجید حق‌جو در این نشست ضمن قدردانی از زحمات همکاران اداره کل برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع فرزندآوری، اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان یزد میزبان فرزندان اعضای تیم‌های مسابقات نیز بود. باید به‌خوبی با فرزندان بانوان شرکت‌کننده رفتار شود تا با حس اعتماد به نفس گرایش به ورزش در آنها تقویت شود. 

در این نشست تصمیم‌گیری شد: لوح قهرمانی، کاپ اخلاق برای تیم‌های والیبال، تندیس یادگار مسابقات با نماد دروازه قرآن یزد، کاپ مقام اول و دوم در مراسم اختتامیه مسابقات بانوان به تیم‌ها اهدا خواهد شد.

  گفتنی است اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان یزد ۱۵ تا ۱۷ مهر ماه میزبان تیم آقایان در مسابقات منطقه‌ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور جام شهدای مهارت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر