English

سامانه آنلاین اختصاصی تاکسی رونمایی شد/ افزایش امنیت سفر با اپلیکیشن TBT

اولین سامانه اختصاصی برای ناوگان تاکسی‌های رسمی با عنوانTBT رونمایی شد.

سامانه آنلاین اختصاصی تاکسی رونمایی شد/  افزایش امنیت سفر با اپلیکیشن TBT

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس هیات مدیره شرکت تاکسی بیسیتم تهران در مراسم رونمایی از سامانه تاکسی آنلاین اختصاصی تاکسی بابیان اینکه اپلیکیشن TBT بطور اختصاصی برای ناوگان تاکسیرانی طراحی وبزودی در اختیار شهروندان محترم قرارگرفته و آماده بهره بردار می باشد گفت:هدف اصلی این اپلیکیشن افزایش احساس امنیت با کمک تاکسیرانان متعهد دارای پروانه تاکسیرانی در سراسر کشور  است و در اپلیکیشن تی بی تی فقط رانندگان تاکسی هستند که به مردم ارائه خدمات می دهند. 

محمدتقی مهدیخانی با تاکید بر اینکه  این اپلیکیشن مختص تاکسی است و خدمات دهندگان آن تاکسیرانان زحمتکش ناوگان رسمی حمل ونقل مسافر در کشور می باشد. ادامه داد: هزینه این سفرها بر اساس زمان ترافیک و مسافت طی شده به گونه‌ای در این اپلیکیشن دیده شده که تاکسیران‌ها براساس ارائه خدمات واقعی حمل‌ونقل درآمد منطقی داشته و پرداخت هزینه واقعی سفر، باعث رضایتمندی مسافر و راننده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمل ونقلی متعهد به تعهدات قانونی برای اولین بار در حوزه درون شهری در کشور ایجاد شده است بیان کرد:هزینه سفر براساس، زمان ترافیک ومسافت طی شده به گونه ای در این اپلیکیشن دیده شده است که تاکسیران براساس ارائه خدمات واقعی حمل ونقلی در آمد منطقی داشته وپرداخت هزینه واقعی سفر،، باعث رضایتمندی مسافر وراننده خواهد بود و ناوگان تاکسیرانی فرصت بیشتری برای درآمد زائی منطقی وقانونی در طول شبانه خواهند داشت.

 رییس تاکسی بیسیم شیراز در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که آبونمان هر سفر برای رانندگان تاکس این اپلیکیشن به چه صورتی حساب می شود گفت: در ابتدا کمتر از ۱۰ درصد و در نهایت و در بیشترین حالت ۱۰ درصد دریافت خواهیم کرد. برتری ما این است که فقط تاکسی داریم و می‌توانیم به راحتی اعتماد مشتری را جذب کنیم. تاکسی‌های ما دارای صلاحیت از نظر تاکسیرانی هستند و مردم نیز به این امنیت نیاز دارند.

وی در خصوص مجوزهای فعالیت این سامانه اظهار کرد:‌ مجوزهای مربوط به این سامانه را از اتاق اصناف، سازمان حمل‌ونقل مسافر درون شهری و اتحادیه کسب‌وکارهای فضای مجازی دریافت کرده‌ایم. این سامانه در تهران و شیراز آغاز به کار می‌کند. جذب تاکسی‌ها اولین قدمی است که در این حوزه برداشته‌ایم.

به گفته امیری در پلتفرم‌های دیگر گزینه عجله دارم برای افزایش کرایه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ما سعی داریم با کرایه واقعی پیش برویم و از گزینه‌ها استفاده نکنیم.

رییس هیات مدیره شرکت تاکسی بیسیتم تهران تصریح کرد:ما نمیگویم که استارتاپ های دیگر چکار می کنند یا چکار نمیکنند چون معتقدیم آنها کار آفرینی هستند که برای اقتصاد کشور تلاش میکنند، اما اپلیکیشن تی بی تی آنها را به چالش بزرگ افزایش امنیت سفر و ارائه خدمات اصولی  به رانندگان تاکسی مطابق با خواسته و نیاز و اراده شهروندان و احترام به کسوت تاکسیرانان دعوت میکند زیرا تی بی تی مختص ناوگان تاکسیرانی کشور است.

به گزارش خبرگزاری موج ،تی بی تی یک نر خ مشخص و مصوب را درزمان تقاضای سفر به مسافر و راننده اعلام می کند. لذا نیازی به اعلام عجله برای افزایش کرایه نخواهد بود و عملاً نیازی به روشهای غیر مرسوم بوجود نخواهد آمد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه