English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی می شود

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه -حتی کسانی که رویکردهای نظام را قبول ندارند- در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی است لذا همه دستگاه ها اجرایی و نظارتی باید شرایط کشور را درک کنند و به این مشارکت کمک کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی می شود

حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مسیرهای توسعه کشور، مشارکت احزاب،گروه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد با استفاده از سازوکار تعیین شده توسط حاکمیت در انتخابات مجلس و سایر انتخابات است.

وی افزود: مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه -حتی کسانی که رویکردهای نظام را قبول ندارند- در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی است لذا همه دستگاه ها اجرایی و نظارتی باید شرایط کشور را درک کنند و به این مشارکت کمک کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس تصریح کرد: انتخابات برای همه مردم است و حضور در این رویداد و جشن جمهوریت برای کشور قدرت آفرین است و دشمنان را از توطئه ها ناامید می کند.

رجایی با بیان اینکه مسیر و کیفیت تحولات سیاسی بسیار در آینده کشور تاثیرگذار است، ادامه داد: آنچه که مسلم است؛ هر چه در یک نظام سیاسی مردم مشارکت بیشتر داشته باشند آن کشور و نظامش امن و ایمن‌تر خواهد بود و با کیفیت بیشتر در مسیر تحولات می‌تواند گام بردارد.

وی مجلس با بیان اینکه یکی از پایه‌‌های اساسی هر کشور مردم سالاری است که مبنی بر معیارهای و ارزش‌های آن کشور است، اضافه کرد: انتخابات نمادی از اراده، باور، اختیار و انتخاب است بدون شک مبنای میزان بلوغ سیاسی یک کشور مشارکت در انتخابات تلقی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت حداکثری تنظیم کننده افق‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. مشارکت حداکثری در واقع می‌تواند بسیاری از تهدید‌ها و آسیب‌های یک نظام سیاسی را به حداقل برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه