English

الهیان:

دولت نباید خود را قهرمان در همه امور بداند

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند و متصدی همه امور باشد اما باید با بیان مشکلات و پیچیدگی‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار گیرد.

دولت نباید خود را قهرمان در همه امور بداند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، زهره الهیان، نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و درنشست با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهارداشت:  ایران در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف فراز و نشیب‌های بسیاری از جمله شادکامی‌ها رنج‌ها و مرارت‌ها سپری کرده است. 

وی با بیان اینکه در این نقطه از تاریخ به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد افتخار می‌کنم، افزود: آنچه  مشخص است اینکه بوده که شرایط موجود  و این اقتداری   که اوج آن در حمله وعده صادق بود با تدبیر و نگاه حکمت‌محور رهبری و خون شهدا محقق شده است.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه امروز با نگاه جدیدی به حوزه مدیریت و آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی در کشور به این عرصه  پاگذاشته ام، تصریح کرد: راه‌حل‌های جدید با کمک نخبگان و جوانان این مرز و بوم می‌تواند گشایشی در امور کشور ایجاد شود.

الهیان با احترام به همه دستاوردها، خاطر نشان کرد:  شعار من «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» محضر ملت پرافتخار ایران است.

وی عنوان کرد: دولت سالم بن‌بست ندارد چرا که شفافیت و مبارزه با فساد در راس  و اولویت‌ها  امور  قرار دارد.

الهیان گفت: دولت سالم است و پیشگیری از فساد و خشکاندن ریشه‌های آن در دولت سالم به عنوان یک اصل اساسی خواهد بود.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سالم و دولت آینده نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند و متصدی همه امور باشد اما باید با بیان مشکلات و پیچیدگی‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار گیرد.

الهیان تصریح کرد: با بیان مشکلات و استمداد از مردم مدلی از حکمرانی مردم پایه را در دولت آینده ارائه خواهیم داد که نگاه‌ها و ایده‌های نخبگان برای حل مشکلات این مرز و بوم به کمک بیاید.

 

بیشتر بخوانید:

زهره الهیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد

 

 همه آحاد ملت دختران و پسران این مرز و بوم باید در حل مشکلات این کشور مشارکت کنند و دستی داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه در گام دوم انقلاب حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی هستند که می‌توانند بهتر از خود دولت‌ها امور را به دست بگیرند و دولت فقط هدایتگر امور و متصدی برداشتن موانع پیش روی جوانان این مرز و بوم باشد. ذخایر عظیم انسانی و نخبگان و آنچه که ملت بزرگ ما در مسیر انقلاب و پیشرفت نظام به کار می‌گیرد باید توسط دولت آینده قدر دانسته شود.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت سالم آینده باید برنامه‌ریزی جدی برای به‌کارگیری این ظرفیت‌های عظیم انسانی داشته باشد که بتواند به واسطه همین ظرفیت انسانی هرجا که مردم، نخبگان و جوانان ورود کردن توانسته‌ایم سدها را برداریم. در برنامه من دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را برای بیان ایده‌ها و سلایق مختلف جدی بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه