English

حقانیان:

با تصمیم شخصی به انتخابات آمدم

حقانیان داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تصمیم شخصی پا به عرصه و رقابت انتخابات گذاشته ام.

 با تصمیم شخصی به انتخابات آمدم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، وحید حقانیان داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات، اظهار داشت: امروز خواستار این هستم که خود را  در معرض و منظر  ملت صبور و فهیم قرار داده و از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول گذر کنم.

وی با بیان اینکه این تصمیم شخصی بوده است،  افزود: لازمه گذر  از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها بهره گیری از خرد جمعی  حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور بوده است.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون  مردم علیرغم وجود مشکلات فراوان ایجاد شده برای کشور این رهبری نظام بوده است که توانسته این کشور را از جنگ تحمیلی و احتمال درگیر شدن در جنگ های دیگر نجات دهد.

 

بیشتر بخوانید:

حقانیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد + فیلم

 

حقانیان تصریح کرد: ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت برای بکارگیری همه مدیران، مردم و صاحبنظران کشور است 

وی تصریح کرد: امروز که در خدمت مردم ایران حاضر شده ام فردی هستم که از 18 سالگی، شروع فعالیت در حزب جمهوری اسلامی ایران و درک بزرگانی همچون آیت الله شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی  و بزرگان دیگر کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم

وی بیان داشت: دو دوران 45 ساله در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان، همه روئسای قوه مجریه و با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه