English

کواکبیان:

به دنبال لغو کامل تحریم‌ها هستم

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده ۱۵ برنامه اقتصادی دارم و برنامه من لغو کامل تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی است.

به دنبال لغو کامل تحریم‌ها هستم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، مصطفی کواکبیان داوطلب شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شاکر هستیم که توفیق داشتیم در محل وزارت کشور برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کنیم. نام دولتی که می‌خواهم با آن بیایم، «دولت مردم سالار با شعار صداقت با مردم» است. باید با مردم صادق باشیم.

وی افزود: در همین جا نیز بنده یاد و خاطره شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان را گرامی می‌دارم.

 

بیشتر بخوانید:

کواکبیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد + فیلم

 

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه من لغو کامل تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا به جز رژیم صهیونیستی، بر اساس اصل حکمت عزت و مصلحت است.

وی افزود: سومین برنامه راهبردی ثبات و تقویت ارزش پول ملی با استقلال بانک است. چهارمین نیز فساد زدایی از ارکان حکومت با شفافیت کامل است و در نهایت پنجمین برنامه حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان است.

کواکبیان گفت: در مورد برنامه‌های اقتصادی دوستان عرض بنده این است که ما کمترین رشد را در بین کشورهای منطقه داریم و علی رغم اینکه ما بعد از پیروزی انقلاب بالای هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار ارز ناشی از صادرات داشتیم ولی متأسفانه شاخص‌های اقتصادی ما در سطح بین‌الملل و حتی ۱۵ کشور همسایه بسیار ناچیز است. بنده ۱۵ برنامه اقتصادی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه