English

احسان شهابی:

گزارشات خرید و فروش آراء کذب محض است

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به وضعیت مطلوب استان همدان از نظر کمبود تخلفات از کذب بودن گزارشات رسیده مبنی بر خرید و فروش آراء خبر داد.

گزارشات خرید و فروش آراء کذب محض است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمودرضا عراقی معاون استاندار همدان و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان بیان کرد: همزمان با شکل گیری ستاد اجرایی انتخابات استان، هیئت نظارت نیز تشکیل شد. فرآیند بازرسی امسال بسیار مطلوب بود. سیاست هیئت بازرسی پیشگیری از تخلفات است.

عراقی عنوان کرد: تعداد محدودی تخلف رصد شده و به نهاد نظارتی گزارش ارائه شد. در این دوره از انتخابات به ازای هر سه حوزه یک بازرس حضور دارد و این دوره سربازرس تعیین نشده اما در شهرستان ها بازرسین ویژه تعیین شده است.

وی افزود: تمام پایه های نهادسازی ما با رای مردم صورت گرفته است. ما انقلاب کردیم که مردمسالاری دینی داشته باشیم. برگزاری انتخابات پایه های کشور را محکم می کند.

احسان شهابی دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان نیز عنوان کرد: هیئت بازرسی وظیفه پیشگیری را برعهده دارد که تخلفات داوطلبین و کارکنان دستگاه های دولت را رصد می کند.

شهابی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از تخلفات کارکنان نداشتیم، ۱۹ تخلف مربوط به داوطلبین گزارش شده بود که اغلب مربوط به تبلیغات زودهنگام بود. استان همدان یکی از برترین استان ها از نظر کمبود تخلفات کارکنان و داوطلبین است.

وی اظهار کرد: در دو شهرستان گزارشاتی از خرید و فروش آراء داشتیم که با پیگیری مشخص شد که این گزارشات کذب محض بود.

شهابی در پایان عنوان کرد: ۸۴۲ بازرس ۱۴ بازرس ویژه و ۳ سربازرس در سطح استان امور بازرسی را انجام می دهند ۶۶ نفر عضو هیئت بازرسی استان و شهرستان ها هستند، به عبارتی دیگر معادل دو سوم تعداد صندوق ها، بازرس در انتخابات امور بازرسی را انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر