سرخط خبرها
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرارگرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد

فرمانده نزاجا:

شهدای ارتش الگوی نسل امروز نیروهای مسلح هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهدا با ایثار جان خود دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند و امروز نیز فرماندهان و رزمندگان شهید، الگویی ماندگار برای نسل کنونی و آینده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ علی جهانشاهی، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین ششمین سالروز اعطای نشان فداکاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و فرماندهان شهید، اظهار داشت: شهدای والامقام با وفای به عهد الهی و فدا کردن جان خود، استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی را حفظ کردند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به اهمیت نشان فداکاری افزود: این نشان تنها یک مدال یا مراسم نمادین نیست، بلکه جلوه‌ای از اعتماد و توجه فرماندهان عالی نیروهای مسلح به دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) و نمادی از ایثار، شجاعت، شهامت و روحیه شهادت‌طلبی در میان نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که این مراسم در غیاب فرماندهان شهید برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه افسری امام علی(ع) همواره مرکز تربیت افسران تراز انقلاب اسلامی بوده و باید مسیر ترسیم‌شده از سوی فرماندهان شهید را با قدرت ادامه دهد.

جهانشاهی با تجلیل از سپهبد شهید سیدعبدالرحیم موسوی، وی را نمونه‌ای برجسته از ایمان، اخلاص، تقوا، ولایت‌مداری، مسئولیت‌پذیری و نبوغ نظامی دانست و تصریح کرد: این فرمانده شهید می‌تواند الگویی ارزشمند برای کارکنان نیروهای مسلح و نسل‌های آینده باشد.

وی همچنین با اشاره به رشادت‌های جمعی از شهدای ارتش در جریان مقابله با دشمن، گفت: بسیاری از این شهدا تا آخرین لحظه در میدان نبرد حضور داشتند و با آگاهی از خطرات پیش‌رو، مسئولیت دفاع از کشور را بر عهده گرفتند. این روحیه ایثار و ازخودگذشتگی سرمایه‌ای بزرگ برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران با الگوگیری از فرماندهان شهید، در مسیر دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای مقابله با تهدیدات دشمنان دریغ نخواهند کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه