English

رئیس سازمان فنی و حرفه ای:

هدفگذاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس منویات رهبری بوده است

معاون وزیر تعاون، رفاه ، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشحالیم در سال‌های اخیر هدفگذاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس منویات رهبری بوده است.

هدفگذاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس منویات رهبری بوده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، رفاه ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و آرزوی موفقیت برای رییس جمهور منتخب، اظهار داشت: در آیین تنفیذ رئیس جمهور منتخب که روز گذشته برگزار شد، رهبر معظم انقلاب در این مراسم در قالب توصیه هایی کلید واژه هایی به رئیس جمهور منتخب و دیگر مدیران فرمودند.

وی با اشاره به اینکه خوشحالیم در سال های اخیر هدفگذاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر اساس منویات رهبری بوده است، افزود: مردم سالاری اولین کلید واژه مورد تاکید ایشان بود، شاهد این هستیم بر این اساس انتخابات علیرغم هجمه ها در زمان مقرر طبق درخواست مردم و تاکید مقام معظم رهبری برگذار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

سومین جشنواره ملی مهارت

رئیس سازمان فنی و حرفه ای گفت: این سازمان تلاش کرد حوزه مدیریتی خود را به مردم بسپارد و در این راستا ۳۶ هزار مجوز آموزش آزاد و میزان ۶۰ درصد از ماموریت ذاتی خود را به بخش خصوصی واگذار  و مردم این مدال افتخار به خوبی برگردن آویزان کرده و در این راستا پیشرو بوده است.

عظیمی با عنوان اینکه کلیدواژه دوم اولویت بندی بود چرا که مسائل مختلف در کشور وجود دارد و این مهم است که کارها طبق اولویت انجام شود، خاطرنشان کرد: کار جهادی از دیگر تاکیدات بود؛ بر همین اساس در این سازمان بر آن شدیم مشی مدیریت را این کلید واژه ها قرار دهیم.

وی با عنوان اینکه چند راهبرد در این راستا مدنظر قرار دادیم، تصریح کرد: شاهد آن بودیم در همه شاخص ها با جهش هایی روبرو بودیم، البته موانع  و مشکلاتی نیز پیشروی ما بود اما با تلاش جمعی، همراهی دولت و نگاه بلند مجلس محقق شد.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای بیان کرد: در مجلس یازدهم انتظار ۵۰ ساله به پایان رسید و اساسنامه این سازمان در ۱۵ بند تصویب شد که این اساسنامه بزودی در مسیر تحولی این سازمان را کمک خواهد کرد.

وی با عنوان اینکه طبق تفکر جهادی وقتی مجموعه ای موفق عمل میکند در حوزه های دیگر که مورد نیاز جامعه و نظام است باید کمک کند ما در لین راستا در بحث اشتغال ورود جدی داشتیم.

عظیمی گفت: نگاه دیگر بر این اساس بود که افق بلند توانمندی کشور در هر حوزه در دنیا معرفی کنیم، اگر حضرت امام نظریه صدور انقلاب را صادر کرد بر اساس توانمندی بوده است.

وی افزود: در همین راستا راهبرد دیپلماسی مهارت به همین دلیل انجام شد و خوشحالیم اکنون درخواست های متعددی برای ارائه خدمت آموزشی از کشورهای دیگر وجود دارد.

در این آئین ۳۱ کارگاه آموزشی هوش مصنوعی به صورت برخط انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه