English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد؛

ایجاد و راه اندازی بیش از ۷۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:در چهارماهه اول سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از ۷۶۰ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

ایجاد و راه اندازی بیش از ۷۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، احمد رضایی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: طی چهارماهه ابتدایی سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از ۷۶۰ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان برای معرفی کارجویان به کارفرمایان بنگاه های اقتصادی جهت تامین نیروی کار آمادگی دارد و برای این منظور بسته های تشویقی کارفرمایی همچنان ارائه می شود.

رضایی با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش تاثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی خانواده های تحت حمایت دارد، افزود: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان، ۷۶۶ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، ایجاد اشتغال پایدار را با تکیه بر آموزش های مهارتی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه استفاده از توانایی و استعدادهای درون خانواده در ایجاد طرح های کوچک نقش بسزایی دارد و هر کدام از اعضای خانواده در فرایند تولید محصول نهایی نقش موثری را ایفا می کنند، ۶۳۰ مددجو، آموزش های پایه و مهارتی کسب کردند تا بتوانند در کنار خانواده و نگهداری از فرزندان و همسران بیمار خود، درآمدزایی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه